blixtgordon

Pulkamormor.

Kategori: Allmänt

Dagen började med kurs i ledarskap men min kolleger, det var jätteroligt. Efter klockan 4 bar det iväg för att hämta lilla grodan.Vi var ute en stund och åkte pulka det var fasiken vad det gick undan jag blev nästan rädd att Alize skulle slå sig. Måste erkänna att jag våga inte åka i den backen som hon åker i, men vi får ta en "barnbacke" till mormor nästa gång.Hon skulle egentligen inte sova över hos oss inatt, men hon ångra sig. Annars ska hon bara sova över när hon ska vara hemma i Trönninge, när hon ska vara hos sin pappa så vill hon sova hemma. Hon längtar efter sin mamma annars, det är nog stans största mammagris. Men idag ville hon stanna ändå, så det blev pannkakor, chokladpudding och hallonmunk.

Nu ska jag ta en kopp kaffe ciggen har jag redan klarat av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: