blixtgordon

Jaha då satt man här igen

Kategori: Allmänt

Onsdag 13 januari.

Måste komma igång att skriva varje dag. Har blivit lite glest mellan skrivandet på sista tiden. Varför vet jag inte, kanske är det så att jag inte har så mycket att skriva om. Imorrn kommer ialla fall lilla grodan, det var ett tag sen hon var här nu så det är inte utan att man längtar efter henne. Nu har man kommit igång med jobbet på riktigt, det tar nästan en vecka innan man är inne i rutinerna igen.
Och nu har jag börjat på att ta dom sista 10 kg oxå, har man klarat 18kg innan så ska man väl klara 10 nu. Det är så orättvist vissa kan äta hur mycket som helst utan att det syns, medan jag kan inte titta på godis innan det syns på vågen.Våra barn har inte ärvt dessa generna, kanske Anders lite han lägger lätt på hullet, men Anna är ju så smal. Hon ser ut som hon var 15 år, men skenet bedrar, det är en ettrig dotter vi har.

På jobbet har vi plockat ut gamla kort från förr, det är kort från lång tid och innan jag börja jobba där, vi har en egen sida på FB. Där har kommit många kommentarer från gamla gårdsbesökare.
Nu ska jag sätta mig och titta på Ebbe the movie.

Glömde skriva att imorrn ska Alize få sin lilla katt, hon vet inget men hon kommer att bli överlycklig.

En kopp kaffe och en cigg till TV.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: