blixtgordon

Denna veckan slut.

Kategori: Allmänt

Fredag 19 februari.

Det har varit en väldigt jobbig vecka, mycke känslor har det varit, gråt, ilska och förtvivlan.
igår var vi i kapellet vid sjukhuset och fick komma in till Sebbe, det var hans föräldrar, närmsta vänner en förälder och jag. Ungdomarna gick fram till honom där han låg, pratade med honom, klappade hans kind och tala om hur mycket dom sakna honom. Det var väldigt gripande, pratade en del med Sebbes pappa och det kändes bra.
På eftermiddagen kom Alize till oss, det blev en ljuspunkt jag älskar den ungen så fruktansvärt mycket. Visst får vi ställa upp mycke, för det verkar som ingen annan kan men det gör inget. Tycker bara att det är synd för dom missar så mycke.Glömde säga att jag var med Alize och åkte skriskor i tisdag, det var kontrast till allt annat,var väldigt trött.  Men det fanns ingenannan som kunde. Alize pappa skulle gjort det, men det var  Alize lillebror som var sjuk eller nåt.

Jag orka inte skriva så mycket just nu, det är för mycket omkring mig nu. Anders kamrat ska begravas på onsdag, detta är inte klokt att unga människor dör så tidigt. Är så trött men kan inte sova

Kaffet väntar och ciggen sen nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: