blixtgordon

Snö, snö, snö.

Kategori: Allmänt

Söndag 5 december.

Idag fyller vår käre vän Björn år, men vi firade honom igår. Tack förresten det var jättetrevligt.
Idag hann jag åka ner till stan, köpte en julklapp till grodan och en liten namnsdagspresent till min dotter. Jag är så barnslig, köper till båda barnen fast dom är vuxna, det har blivit så eftersom Anders och Anna är lite speciella dagar. 30 november, när Anders braskar då slaskar jule, eller tvärtom. 9 december Anna då aka lutfisken läggas i blöt om någon gör det nuförtiden dom är nog få. Man köper ju ofta färdig, ja jag skiter i vilket jag äter inte dallrig fisk.

Sen skulle jag åka om Coop och handla, men dom hade inte det jag behövde. Men kan ni tänka er, kom ut och hade handlat för hundra spänn ändå. MÄRKLIGT.

Kom hem åt lite, sen var det ut att skotta det är bra motion, nu kan man nog unna sig en lite godsak till kvällskaffet eller hur?

Nu blir det TV för resten av kvällen, tänkte tagit en runda till med skyfflen men det får nog vara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: