blixtgordon

Ännu en helg har gått.

Kategori: Allmänt

Söndag 19 december.

Snön fortsätter att dala ner, sitter och tittar på filmen The day after tomorrow. Inte utan att man blir orolig, är det så här det kommer att bli???? Börjar med kyla och fortsätter med tropisk värme. Som det ser ut nu så bådar det inte gott.
Men jag tror att allt löser sig till det bästa.

Fast det har varit en härlig vinterdag, Anna o jag tog oss en promenad med Gordon. Han älskar snö, blir som en valp på nytt.

Har varit och köpt konstgjort granris till julabocken, det gick inte att få tag i riktigt har frusit fast. Men jag tänkte vad sjutton gör det, att det inte är riktigt det blir jul i allafall. Tänk så skönt nästa år, då är det bara att plocka fram den färdigklädd.

Thomas och jag fick oss ett gott skratt, vår käre katt Howie var försvunnen (trodde vi) ropade och ropade trodde han hade gått ut. Men ingen av oss hade släppt ut honom, men katter kan ju smita ut så fort man öppnar dörren. Men efter ett stund hittade Thomas honom, han hade krupit ner i en låda där det varit julpynt. Fanns lite kvar, men det hade knuffat åt sidan där låg han och sov så gott. Han är helt sanslös den katten.

Nu ska jag se färdigt filmen och sen nattinatti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: