blixtgordon

Solsken!!!!!

Kategori: Allmänt

Torsdag 26 augusti

Vilken härlig dag, Jeanette, jag och Gordon var ute och gick en promenad. Det är roligt att vara ute o gå med Jeanette, man kan prata om allting med henne. Det finns bara ett par vänner jag kan göra det med, Jeanette, Suss och Anna N. Kan iofs prata med min dotter om mycket, men vissa saker pratar man inte med sina barn om. Man ska vara mamma och inte en kompis, men Anna sa en gång när hon inte mådde så bra- Du är mamma när du ska va det och kompisa när du ska va det. Det är roligt att höra, då blir der varmt i en mors hjärta.

Sen var det dags att hämta grodan, hon hade en kompis med sig hem, dom lekte i trädgården och hade Gordon som "barnvakt" han släppte dom inte ur sikte. Han är helt underbar den hunden, han kommer att vara saknad när den dan kommer när han inte finns längre.
Avlämning av grodan i Trönninge, när hon ska vara hos sin pappa, vill hon inte sova över här för då längtar hon så efter mamma.

Nu ska jag titta på TV en stund sen sängen.

Ciggen har jag rökt kaffet smaka gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: