blixtgordon

Ännu en dag till ände.

Kategori: Allmänt

Onsdag 18 augusti.

Vad dagarna går fort, redan torsdag imorgon. Nu har jag snart jobbat en hel vecka. På fredag fyller vår lilla groda år, tänk 9 år tycker inte det var längesen hon föddes.

Nu sitter jag här i min ensamhet, vilket jag tycker är mysigt. Har alltid tyckt om kvällarna, när barna var så älskade jag kvällar. Alla andra i familjen hade gått och lagt sig, man kunde höra dom ligga och snusa i sina rum. Då tog jag mig en kopp kaffe och njöt av tystnaden.

Känner mig lycklig och varm inombords, vet inte riktigt varför. jo det vet jag nog, lever ett harmoniskt liv med Thomas och våra barn mår bra. Anna är lycklig och Anders börja komma till rätta med sitt liv. Kan man som mamma ha det bättre och idag fick jag höra vår lilla grodas röst igen. Jag blir alldeles varm i hela kroppen när hon ringer och pratar. Alize har varit med sin pappa, ute och åkt lastbil. hon behöver verkligen få vara själv med sin pappa,det har hänt mycket under några år för henne och det är inte alltid lätt att sortera upp allt. Sen  tror jag dom har förbannat roligt när dom är själva.


Nu har jag druckit en kopp kaffe ska röka ciggen om en stund.

Livet är för viktigt för att tas på allvar.
oscar Wilde.


Några bilder som visar hur jag känner mig just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: