blixtgordon

Visst är det härligt med vår.

Kategori: Allmänt

Tisdag 13 april.


Nu kan man njuta varje dag, visst känns det att våren är här. Vet att jag tjatar om det, men visst är det härligt.

Arbetat som vanlig idag inte hänt något speciellt, promenix med Gordon när jag kom hem. tyvärr hade jag glömt att dom skjuter på Hundklubben på tisdagar, vi hade kommit en bit på väg när det small. Då sätter sig Gordon bara och vägra gå och han har ju inte riktigt vikten för att ta under armen och gå hem. Vi fick gå flera omvägar ( som om det hjälpte vi hörde skotten ändå) han drog som en stolle hem, gick snabbt in och la sig i sängen. Blängde på mig som om jag kunde hjälpa att det small.

Stackars gamle Gordon, han har födelsedag på torsdag, han blir 11 år det ska vi fira med blodpudding. Ja vi får väl äta nåt annat, men han får väl ha det med ett litet ljus i. Alize brukar vara noga med djurens födelsedagar.

Annars tycker jag att livet är härligt, alla i min närhet mår bra och då gör jag det oxå.


Har redan druckit kaffe, men en cigg ska jag hinna med.


Det är inte i det man äger, utan i det man är, som personlighet
en yttrar sig.

Oscar Wilde


Kommer lite kort från vårstädningen i trädgården.




Alize tar paus.



Detta kallas nog för barnarbete.




Gordon är vår arbetsledare, ser till att allt blir riktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: