blixtgordon

Påsken är över.

Kategori: Allmänt

Tisdag 6 april

Nu var det dags att jobba igen, men jag tycker det är roligt att jobba. Har nog ett av det roligaste jobb man kan ha.
Annars har det inte varit något speciellt idag, varit hos mamma o pappa en stund. Väntade på Thomas som var hos tandläkaren och drog ut en tand. Fick handlat lite och sen bar det av till jobbet. Där var ett helt gäng med småkillar, dom hade nog fått sittas till mycket i påsk för det var in i katten vad spralliga dom va. Fick faktiskt höja rösten ett par gånger.

När jag väl kom hem blev det promenix med Gordon, han går ju så sakta numera så motion får jag söka någon annanstans.

Har druckit ur mitt kaffe, men en cigg hinner jag med.

Diplomati är förmågan att verka som om man inte verkade.

Boleslaw Barlog

Kommentarer


Kommentera inlägget här: