blixtgordon

Grattis Gordon

Kategori: Allmänt

Torsdag 15 april.

Idag har vi firat Gordon på hans 11-årsdag. Alize tycker att det är viktigt, därför blev det blodpudding till honom, kanelbullar till oss.
Pratade oxå med Susanne som hade Gordons mamma hon ringde hit och grattade, vi satt och prata i nästan en timme om våra kära husdjur.
Av 6 st valpar vet hon bara om Gordon och Lisa som är kvar i livet.

Hann också med att vara ute i trädgården en stund innan det blev mörkt, vi sågar ner sly och annan skit.

Nu ska jag ta en runda med Gordon sen blir det soffan, där jag ska campa inatt. Anders bor hemma nu, dom håller på att renovera hans badrum, så vattnet är avstängt så han tyckte att det var bättre hemma hos mamma o pappa.

Han får ta sängen, hans längd hindrar honom att ligga bekvämt, med andra ord han får inte plats i soffan. Så eftersom Alize har ockuperat min säng finns soffan tillgänglig för mig.

Efter promenaden blir det en kopp kaffe, ciggen tar jag när jag går ut.




Alize uppvaktar Gordon med tårta (blodpudding)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: