blixtgordon

Docka utan hår?

Kategori: Allmänt

Onsdag 16 september.

Åkte till jobbet som vanligt, Elin hade redan kommit. Vi tycker det är skönt att sitta och prata en stund innan ungarna dyker upp. Varit väldigt lugnt idag, det är ju fint väder så dom är ute förhoppningsvis.
På kvällen dök tonåringarna upp, vi tittade på Idol, jag måste säga att jag fattar inte folk som inte har någon självkritik. Är dom totalt tondöva hör dom inte hur det låter ellr är det bara för att få vara med i TV ack ja.

Mitt kära lilla barnbarn ringde och var lessen, hon hade RÅKAT klippa av håret på sin docka och nu undrar hon vad jag hade köpt den. Kom inte riktigt ihåg det så då fick jag mig en rejäl utskällning av henne. Jag har lovat henne saker som hon inte fått, det var inte sant för jag lovar aldrig lilla grodan något som jag inte kan håll. Det är något som jag aldrig skulle göra, för det finns inget som ett barn blir så besviken över som när man säger att vi ska göra det och det, så blir det inte av. När hon hade skällt på mig ett tag slängde hon på luren PANG i örat på mig.
Anna ringde upp mig sen, Alize ville prata med mig hon var rädd att jag skulle vara arg på henne och inte följa med henne och rida imorrn. Klart jag gör!! en sån grej kan inte få mormor arg. Hon blev nöjd sen. Min underbara lilla groda mormor älskar dig.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg.

nattinatti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: