blixtgordon

TV:n SÖNDER

Kategori: Allmänt

Söndag 18 oktober.

Tänk att en fyrkantig apparat kan ta upp ens liv så. Helt plötsligt har vi ingen signal, kan inte se på TV. Tur att man har dvd, men mitt program som jag vill se går på kanal 1.
Annars har helgen varit bra, vi hade Alize igår för Anna o Billy firade 2-år tillsammans. Dom var och åt en romantisk middag på John`s Place. Det var dom värda, det är jätteskoj att dom håller ihop Anna är verkligen lycklig nu och det tycker jag är så skönt. Man ser allt ordnar sig till det bästa, fast det var kämpigt ett tag. Men som det heter - man går alltid stark ur en kris och det har Anna verkligen gjort.
Igår var Alize och jag på bio och såg UPP, den var jättebra både barn o vuxna. Sen åkte vi hem till morfar och åt chili con carne och vitlöksbröd mmmmm. Istället för godis ville Alize ha fikabröd så det köpte vi på vägen hem.
Anna var snäll och färgade mitt hår idag, kanske är det patetiskt att inte vilja bli gråhårig men jag vill inte det än och det står jag för. Jag har inte ändrat stil för att jag är över 50 varför ska man det, man ska va den man alltid har varit. Det finns en del som ändrar utseende och klädstil bara för att man tror att man är häftigare då, men allt sånt lyser igenom . Man ska bara vara sig själv det är bäst.
Sen tog vi en fika allihopa det är roligt när ungarna kommer. Anders var här o åt som han gör varje söndag.
Nääää nu ska jag sätta mig i sängen o se på TV tur att vi har två apparater. Fast det bara är 1,2, o 4 som fungerar.

En kopp kaffe i sängen hör inte till vanligheterna men ikväll blir det så.

Fast ciggen får jag ta på altanen.

Ps håret blev perfekt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: