blixtgordon

Tjenixen

Kategori: Allmänt

Onsdag 7 oktober.

Jaha nu va det kväll igen, dagarna går så fort så det är inte klokt. Ridning imorgon för Alize.
Måla kors i taket JAG SKA GÅ OCH LÄGGA MIG NU, det är väl första gången på jag vet inte hur länge som jag lägger mig före klockan 01:00. Har alltid gillat att vara uppe länge, tyst i huset tar mig en kopp kaffe( eftersom jag har plåtmage kan jag dricka kaffe vilken tid på dygnet som helst.) givetvis en cigg oxå man får ju inte gå ifrån sina rutiner.
Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, lyssna på en ljudbok och försöka somna vilket säkert inte blir lätt.
Men jag måste ska upp tidigt imorrn, städa ,stryka gardiner så allt är färdigt till Alize ska hämtas i skolan. Sen bär det av till ridningen och korv med bröd hinner hon oxå med innan jag ska köra hem henne. Hon ska inte sova hos oss natten till fredag, för vi åker ju till Köpenhamn med våra bästa vänner Suss o Björn. Det ska bli så jäkla gött, äta,dricka och bara njuta.
Det blir nog en hel del French Coffee om jag får bestämma, det är nog den goaste kaffedrinken som finns.
Nu ska jag bara ta en cigg kaffet har jag hunnit få mig.

nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: