blixtgordon

Hjälp

Kategori: Allmänt

Fredag 23 oktober. Förstår inte vad det är med datorn eller är det mig det är fel på. Går inte att få fram annan stil på texten, måste vara mig det är fel på. När jag köpte den första datorn så sa ungarna det är en jäkla dyr skrivmaskin du har. Det är nog fortfarande så, men jag har annat att göra än att sitta vid datorn, tycker om att se på människor jag pratar med. Nog om detta igår var det ridlektoiner och Alize träna dressyr, hon börja bli jätteduktig hon lär sig nåt nytt varje gång medan mormor står och fryser. Men vad gör man inte för lilla grodan.Hon ska få vara med o tävla till våren inte dåligt. Sen efter klockan fem bar det av till GeKås, Anders, Alize och jag. Anders skulle ha en jacka inte så förtjust i att handla där men är man som han arbetslös får man tänka om. Fick tag i en snygg jacka för endast 300 kronor, han har lite svårt för det där med kläder, är man 1,95 lång är det inte alltid så lätt. Jag köpte faktiskt två st tröjor och Alize fick en jättehäftig tröja och leggings till. Tycker att det är lätt att köpa kläder till henne, för Anna vet att jag skulle aldrig köpa nåt som inte hon tycker om. Det är viktigt nu med kläder för Alize hon måste få bestämma lite själv, men bara lite för annars kan det blir stövlar med klack, vilket jag vet att Anna inte vill att hon ska ha. Just nu blir jag attackerad av vår katt, vet inte vad jag har gjort för ont han får sina ryck. Får trösta mig med en kopp kaffe o en cigg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: