blixtgordon

Grattis mamma på födelsedagen

Kategori: Allmänt

Måndag 5 oktober.

Min mamma fyller 78 år idag, så vi var där och fira hennes dag. Min mamma som är varm och trygg, ställer alltid upp de sina. Fast hon kan oxå säga ifrån och då står man givakt.
jag har märkt att jag är likadan, vi har haft ett par jobbiga år, men nu lyser solen för oss alla. Vet oxå att det är många som tycker att jag är en riktig bitch, som lägger mig i,,,, men va fan det bjuder jag på. Säger aldrig något eller gör aldrig något som jag inte kan stå för, har heller inte svårt för att erkänna när jag har fel.
Huvudsaken att vi mår bra alla och det gör vi.
Nu ska jag dricka ur mitt kaffe ta en cigg.




Mamma kokar kaffe.





Här äts det tårta.




Vår lilla groda.



Pappa, Kajsa och Billy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: