blixtgordon

Tidig morgon.

Kategori: Allmänt

Tisdag 24 november.

Fick gå upp tidigt idag, inte nån vana för mig. Skulle på möte klockan 9 och innan dess ska jag hinna gå ut med Gordon äta frukost, duscha och klä mig. I eftermiddag har vi fortsatt att virka mössor åt ungarna på Gården. Har oxå tagit med Monas ( arbetskamrat) julbock brukar klä den varje år. Har så mycket jag ska göra nu inför julen. Har köpt ett par julklappar till Anders, Alize, Thomas och Billy och kan ju inte säga vad det är. För man hoppas ju att det är många läser min blogg, det kan ju vara nån som skvallrar. Älskar att köpa julklappar, själv behöver jag inte ha så många, det viktigaste för mig är att ha familjen hos mig på julafton. Men i år ska vi fira den ute hos familjen Paulsson, Andersson och Börjesson det är många namn i den familjen.
Hörde att det hade gått bra för Alize på dansavslutningen hon var jättenöjd.
Jag undar om jag håller på att bli sjuk, tung i huvudet, värk i kroppen och allmänt trött. Är det gresaflunsan tro som slagit klorna i mig eller,,, klövarna heter det väl på en gris.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och säger godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: