blixtgordon

Redan november

Kategori: Allmänt

Måndag 2 november.

Shit vad veckorna går fort, nu är vi redan inne i november. Nu börjar jag längta efter jul, det är faktiskt ett tag sen jag har längtat så. Men jag tycker att lugnet har lagt sig i vår familj och det känns skönt.
Hoppas att Anna hade det ba sin första dag på det nya jobbet, detta kommer att passa henne jättebra och hon kommer att få mer tid för sin lilla groda och sin sambo. Annars har hon en förmåga att jobba mycket och ändå hinna med allt hemma, städa, laga mat, baka och alltid finnas till hands för Alize.
Imorrn ska vi på en föreläsning om mobbing det ska bli intressant, det har man ju haft lite erfarenhet.
Nu ska jag sätta mig och titta på en film som heter House of Voices, handlingen en tjej börjar sitt nya jobb som städerska på ett barnhem, men det visar sig att barnhemmet är nerlagt och huset ska säljas.Tjejen och två personer till kvar i huset, men hon får för sig att någon övervakar henne. Hon hör fotsteg på nätterna och ser barn som vädjar om hjälp. Den låter väl spännande????

Hoppas att man kan sova inatt, jag är ju inte ensam, har ju tre stycken av det manliga könet, 1 st man, 1 st hund och 1 st katt som ska skydda det svaga könet. ELLER? hahaha :)

En kopp kaffe och en cigg ska väl oxå hjälpa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: