blixtgordon

Jaha nu är det måndag igen

Kategori: Allmänt

Söndag 23 november.

Det är inte klokt vad veckorna går fort. Springer iväg och snart är det jul, jag är ju en sån människa som älskar julen. För ett par år sen vad det jättejobbigt, när man inte visste hur julen skulle bli och man hade människor omkring sig som mådde så dåligt p.g. a andra människor egoism. Men nu har vi sen två år tillbaka en lugn o harmonisk jul med familjen igen. Så nu är det snart dags att sätta igång, det ska bakas, pysslas, göra julklappar, göra godis och framförallt ska Alize, Anna och jag baka pepparkakor det är så roligt många goa skratt. Jag tycker det är så roligt att Anna är noga med att hålla på traditonerna, det är något som Alize kommer att komma ihåg så länge hon lever.
Jag vill göra massor av saker till jul, men jag får inte gjort allt. Men jag mår inte så dåligt av det ändå, jag tycker om att tusen järn i elden. Jag är ju Tvilling det märks.
nu ska jag titta en stund på TV sen blir det bädden.

Kaffe ska jag ta ciggen tog jag på promenaden med Gordon.

Ge alla ditt öra, men endast några din röst.
William Shakespeare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: