blixtgordon

GRATTIS lilla gumman

Kategori: Allmänt

Onsdag 18 november

Idag fyller vår Anna 27 år, vi firade ju henne igår som jag redan har skrivit om. Idag jobbar hon kvällen så hon o Billy får väl fira en stund senare. Jag är alltid så orolig när hon ska köra hem på kvällen speciellt ikväll när det blåser som det gör. Men hon har lovat att ringa mamma när hon kommer hem.
Hon fick en liten present av Alize idag på morgonen, Anna sa att hon var så stolt när hon gav sin mamma paketet. Som jag har påtalat innan är det väldigt viktig för Alize att få vara delaktig i presenter, vara med o handla eller om hon vill göra nåt istället.

Nu ska jag sätta mig o titta på TV, för en av mina favvoskådis är med i Mord Kjell Bergkvist han är så jävla bra.

Det blir nog en kopp kaffe och en cigg.
Det blir en lite äppelpaj o vaniljsås till TV:n som grädde på moset.

Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen.
                                                                                          Eddan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: