blixtgordon

Fy fasiken va kallt!

Kategori: Allmänt

Torsdag 5 oktober.

Att det börjar bli vinter, märks nu såååå kallt. Var möte idag med jobbet, sen bar det iväg hämta Alize och iväg o rida. Alize var så stolt idag för mamma var med. Hon hade lite svårt att koncentrera sig ville bara titta på mamma. Men hon är så duktig vår lilla groda.
Pssst ikväll har Alize o jag jobbat på några små hemlisar, det är ju Fars dag på söndag och sen är det någon som snart fyller år........
Vi har klippt, klistrat och tejpat så nu är det snart klart lite detaljer ska finslipas men sen så.
På lördag är det fest på kåken, jag ska köra tänkte ta det lugnt.
Tittade på sista avsnittet av Inlåst, hoppas verkligen att det ska gå bra för pojkarna vet av egen erfarenhet att alla vill sina barns bästa. Det är inte alltid lätt och att man inte kan lita ellr att man är orolig, men som sagt var det är mina problem. Fast att jag vet att det går bra nu, så undrar jag om vi gjorde nåt fel under uppväxten. Vet att det inte var så men ändå kommer dom tankarna. Men nu är det lugnt.

Thomas och Alize har somnat jag har tagit en kopp kaffe ska gå ner o röka dagens sista cigg.

Kommer lite bilder på vår lilla ryttarinna, det är från förra torsdagen.


Visst e hon söt lilla Verona




Alize i full galopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: