blixtgordon

Fryyyyyser

Kategori: Allmänt

Lördag den 14 november.
Jag har frusit hela dagen så oxå igår, vet inte vad det beror på, kanske är det vädret eller nåt på gång.
Igår hade vi födelsedag i familjen, Alexandra min brorsdotter fyllde år. Vi firar inte längre med presenter utan vi skickar små hälsningar istället.
Alize mådde inte så bra igår det var säkert sviter efter sprutan, Anna blir så orolig eftersom hon var i valet o kvalet ifall hon skulle få den eller inte. Nu när hon då blev lite dålig så.... men det gick över.
Jag har fyndat idag, vakna tidigt så jag tog mig en tur till GIF second hand fick köpt två adventsljustakar och en adventstake att ha med levande ljus i allt gick på 60 kronor bra va?
Eftremiddagen tillbringade vi hos Suss o Björn med pepparkakor o glögg, lika roligt att träffa dom och sitta snacka en stund. Fast Suss o jag träffas på jobbet så är det lika roligt att träffa henne på fritiden.
vi tog oss ett par varma mackor när vi kom hem och slöade framför TV
Vår stackars lille Howie är förkyld han kan inte jama så hes är han, men äter och jagar möss gör han så det är nog inte så allvarligt.

Kaffet har jag druckit upp ciggen har jag rökt, men det blir fler innan jag somnar.
Ska titta på Änglar o Demoner har läst boken så det ska bli spännande.



Hittade en sommarbild på Alize o Gordon visst ser det härligt ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: