blixtgordon

Födelsedagskalas

Kategori: Allmänt

Torsdag 16 juli

Varit på kalas hos Tommy o Jeanette, det är Tommy som fyller idag. Fyller 57 år, dom börjar bli gamla gubbarna.God mat och god dricka är alltid trevligt i goa vänners sällskap. Willy och Lena var där oxå. Annars idag har det inte hänt så mycket, förbereder mig för morgondagen. Upp med tuppen ut på fältet och ta emot alla tjusiga bilar som ska visas upp. Alize ska sitta med Suss i kassan, så det är inte lönt att någon försöker smita in. Hon är nitisk vår lilla groda. just nu försöker hon somna fick lägga sig i min säng, vill helst ligga hos morfar, så jag lägger mig väl i hennes säng. Michael min bror har varit hemma idag och tagit en fika det är skoj att träffas och sitta tjöta lite. Vilken underbar kväll här är, Anna ringde innan och sa att det är så mycket bilar istan nästan en minicruising.
Nu är det dags att som vanligt ciggen och sedan sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: