blixtgordon

Vanlig dag

Kategori: Allmänt

Tisdag 4 augusti

Nu tycker jag att dagarna börjar bli tråkiga, finns inget att göra. Visst är det gott med semster,men det kunde vara bättre väder. Det är roligt i alla fall att Anders är frisk igen och Alize kom och hälsa på, jag kan längta efter den där lilla grodan så det gör ont i mig. Vet att jag är barnslig och att jag lever mycket genom henne, men som sagt va vi har bara henne. Tror att Alize behöver mycket bekräftelse och veta att man älskar henne, folk få tro att hon bara är avundsjuk men hon ska kunna sortera allt detta som har hänt de sista 2 åren. Någon gång måste det komma en reaktion på allt, det har gjort detta nu.
Prata med min kompis Suss idag det var skönt att prata med henne, det är en av mina allra bästa vänner och jag kan prata med henne om allt. Vi ska åka till High Chaparral ( vet inte om det stavas så här) med våra barnbarn och gubbar. Här skulle bli fint väder på torsdag, så vi kommer nog iväg då.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en cigg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: