blixtgordon

Sommardag

Kategori: Allmänt

Onsdag 5 augusti

Nu kom sommaren idag häääärligt. Det var skönt att gå promenader med vovven idag, det var så härligt i skogen. På kvällen fick vi besök av Alize pappa och hans bror dom skulle lämna Alize, vi ska ju ut och åka imorgon till High Chaparall . Suss,Björn, Thomas, Liam, Alize och jag vi ska ha en härlig dag i vilda västern.
Just tittat på en film om bröstcancer, en ung kvinna som fick det och allt vad hon och hennes man gick igenom. Med alla behandlingar, vet hur det är min svärmor hade cancer i 10 år. Hur många behandlingar hon fick vet jag inte men tillslut orkade inte kroppen ta emot mer gift. Ibland saknar jag henne så fruktansvärt, allt som har hänt dom sista åren hade jag behövt henne. Men som tur är har jag min mamma kvar i livet, hon är vår klippa man kan prata med henne om allt och hon har alltid tagit sig tid att lyssna på sina barn och barnbarn. Finns alltid till hands tänker ibland vems axel ska jag gråta vid när inte hon finns.
Nu har Thomas och Alize lagt sig jag ska ha en kopp kaffe och en cigg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: