blixtgordon

Skön hemmakväll

Kategori: Allmänt

Lördag 15 augusti.

Vakna som vanligt ganska tidigt, jag är lite bortskämd får frukost serverad varje morgon. Våra morgonrutiner är nog lite pensionärsvarning på, Thomas går ut och hämtar tidningen och läser den i sängen. Medan han gör frukost går jag ut med Gordon, kommer tillbaka får frukost. Sen är det min tur att läsa tidningen, sen sova en stund till.

Igår när Alize var här gjorde hon en present till David, men säg inget för det ska bli en överraskning, hon tycker ju det är så roligt att pyssla vi har gjort det nu i 2 dar. Jag tycker Alize verkar så lugn nu, ett tag var hon väldigt arg och grät väldigt lätt, hon berätta för mig var det gällde men det är en hemlis mellan grodan.
hennes mamma, mig och Det hade nog varit bra om kommunikationen hade fungerat för alla, då hade man nog kunnat löst mycket och rett ut missförstånd.

Vi åkte inte med till Sjönevads marknad idag är regnade ju så jävligt. har suttit inne och tittat på friidrotts VM istället. Anna o Billy var snälla och köpte lite korv till oss, det är vad vi brukar köpa där.
Sen åt vi kräftor, jag är inte så där jätte glad i kräftor men det var faktiskt gott. Jag har aldrig sett någon äta så mycket kräftor som vår svärson Billy, han skulle nog kunna äta det ett par gånger i veckan.

Fick lite höstkänslor tände värmeljus, tyckte det var lite rått och jag småfrös.




Konstverk singnerat Alize Börjesson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: