blixtgordon

Jobbadag imorrn

Kategori: Allmänt

Söndag 23 augusti.

Jaha då var det dags imorrn, det ska bli skitkul att börja jobba igen. Jag har alltid tyckt om att jobba, började jobba tidigt när jag hade fått barn. Idag har det inte hänt så mycket, va ute hos Anna hon hjälpte mig att färga håret. Träffa Micke (Alize pappa) det är ju inte så ofta, men det har hänt ett par gånger att han kommit  hem till oss det är jätteroligt, man kan sitta och snacka han.

Jag tänkte lägga upp några bilder om sommaren, för nu är den nog slut (kanske kan den vara lite till SNÄLLA) det är skönt med sommar. Men hösten har sin tjusning oxå, lugnet, mörka kvällar, kura framför TV.




Falköping



Innan vi åkte till Tvååkersdagarna


Sweden Rock


Sweden Rock



På väg till Falköping




Mat på Mandys


Lunchtajm på Sweden Rock


Bara glada miner

På väg in på festivalområdet


ZZ top ååååhhhh fasiken vad jag längtar tillbaka, men det kommer en ny sommar


Thomas, Ludde och vår käre svärson Billy


Anna gör sig redo för en runda till inne på festivalen



Alize mästare i minigolf


Vågmästare


Alize plockar krusbär




På väg upp till fästningen

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg.

Den får aldrig några vänner som är rädd för att skaffa sig ovänner.
                                                                                                
William Hazlitt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: