blixtgordon

Den sista bad-dagen?

Kategori: Allmänt

Måndag 10 augusti

Åkte med Anna och Alize till Apelviken dom skulle surfa, vi var nästan helt ensamma på stranden. Jag var förste fotograf, tog kort från alla håll, sen tog vi en fika på stranden och kan ni tänka er solen titta fram   Visst ser det härligt ut mor och dotter Visst är dom fina mor och dotter.

På kvällen när vi satt framför TV-n blev jag alldeles varm i kroppen, jag tänkte på våra barn. Jag är så glad att det har gått bra för dom, båda två har inte alltid varit så enkla att ha göra med, men vi har alltid ställt upp för dom. Självklart har dom fått konsekvenserna av sina handlingar, men jag tror att det är viktigt att man finns som stöd det är ju dock så att man har ju mer livserfarenhet än barnen.Anders har alltid varit en sökare och hittat på en del saker, men har blivit vuxen han oxå. Anna har klarat sig bra som  ensamstående mamma, men nu är hon lycklig igen och det gör att man blir glad. Hon har en underbar dotter och en go pojkvän. Vi har fått en svärson som vi trivs jättebra med.  Vi har mycke roligt ihop.Han har fått ställa upp mycke och det hedrar honom, det är inte lätt att komma in i en färdig familj, men han har klarat det galant. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: