blixtgordon

Badväder

Kategori: Allmänt

Fredag 7 augusti.

Märks att det är semester trodde det var den 5 augusti igår, det är inte så noga när man har semester vilken datum det är. Idag åkte jag till stranden Anna var där med Alize och Tova, tjejerna badade så dom var rent blåa vi tog en fika och sen skulle vi åka för Alize ska vara hos sin pappa i helgen. Det var riktigt skönt att vara en stund på stranden och njuta, men jag badade inte har blivit en riktig badkruka med åren förr kunde man ligga i till skinnet nästan ramlade av.
På kvällen tog Thomas och jag en tur åkte först till Läjet för att köpa glass, men där var så mycket folk så det fick bli stan istället. Jag trodde semstrarna var slut men det är skit  mycke folk i stan, ibland kan jag känna det riktigt skönt när alla badgäster har åkt. Visst är det lite vemodigt för då är sommaren slut, men det blir så lugnt i överallt. Visst är det lite hatkärlek till badgästerna, men måste förstå att det är många som vill turista eller bo denna stan, för visst är den vacker.

Jag har redan tagit en kopp kaffe och en cigg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: