blixtgordon

Ajajajaj

Kategori: Allmänt

Onsdag 26 augusti.

Jag har såååå ont i min axel vet ju vad det är men, det får bli en cortisonspruta till. Sen blir det operation i alla fall om jag får min vilja fram.
Nää nu ska jag inte klaga, idag var jag med Anders och handlade på ÖB. Vi tvättar åt honom så han köper allt tvättmedel och sköljmedel vi behöver, jag tycker det är helt ok.
Var nere på jobbet en stund, hjälpte Anna och röja upp, sen tog jag några kräftor som blivit över det kan vara gott att ha till sallad.
Imorrn kommer grodan, då ska vi åka iväg och rida om inget oförutsätt händer,nä det tror jag inte för då blir hon besviken.
Vi får väl vara med och sponsra till en hjälm och stövlar.
Efter ridningen blirdet den vanliga menyn pannkakor m. socker o jordgubbar. Innan hon går och lägger sig ska hon ha en mugg med varm choklad och läsa en saga för morfar det brukar vara så att morfar somnar först.
GUUUUD vad jag älskar den ungen.
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg

Livet är härligt för dom som har en eller annan att älska--och ett rent samvete.

                                                                                 Leo Tolstoy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: