blixtgordon

Jaha

Kategori: Allmänt

Tisdag 8 Januari 2013.
 
Tänkte att jag ska börja att röra på mig igen, har inte blivit nåt nu när jag inte har min Gordon. Imorgon ska jag lägga in stöten om valparna jag sett på Blocket. Jag mår inget vidare, är så rastlös tycker inget är roligt. Känns så konstigt i kroppen, får som sagt va ingen ro sover inte på nätterna och vill ha nåt att göra hela tiden. Ikväll har jag jobbat till 18:00, sen besökt kompisar och efter det har jag bara tvättat, tvättat.
Men jag ska ta mig i kragen och göra det lättare för mig.
Börjar med att gå mina och Gordons promenader igen.
 
Motgångar, får vissa människor att bryta samman, andra överträffa sig själva.
                                                                                                                          Okänd.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: