blixtgordon

Dan före doppardagen.

Kategori: Allmänt

 
 
                                            Tisdag 23 december 2014.
 
Har satt mig i soffan efter allt pyntande. Lite har jag kvar men det hinner jag med imorgon. Denna julen blir hemma hos oss, Anna,Billy, Alize, Joey, Anders, Anki och mina föräldrar. Man får njuta för varje år man får lov att ha min mamma och pappa med oss, pappa är nittio år så man vet ju inte. Men som sagt nu är det så gott som klart, rödkålen, köttbullarna, korven imorgon gör Thomas Janssons frestelse och revbenen. Vi har lite av knytkalas så alla tar med lite av varje.
Tycker att julen blir lugnare för var år som går, jag åkte ut till Näs och promenerade med Lucy. Där va så tyst och lugnt, tänkte att det hade varit skönt att varit där i jul. Sitta i storstugan med öppen brasa, skinkmacka och en julöl och tända ljus inte dumt alls.
 
Nä nu får jag koppla av med lite choklad.
 
Här kommer lite bilder från julbestyren.
 
 
 
 
 
GOD JUL på er alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: