blixtgordon

Jaha då var det helg igen.

Kategori: Allmänt

Lördag 12 Januari 2013.
 
Började dagen med en promenad med Anna och Agne i Björkäng. Vi gick på stranden och man kan inte fatta, att om ca 5 mån kan man bada. Tiden går fort tycker inte att jag hinner med, annars gör jag inte så mycket, ligger mest framför TV:n och glor. Men men vi får se vad som händer.
 
Röjde i en garderob idag och hittade kort, som jag lagt in i datorn. Va ett kort på min svärfar, som gick bort alldeles för tidigt han sitte med Alize i knät och många kort på vår älskade Gordon
 
Nu ska vi strax äta och sen blir det väl soffhäng.
 

Det enda ondskan behöver för att segra är att det goda ingenting gör.
                                                                                       Edmond Burke.
 
 
 
Här kommer lite gamla kort.
 
Här är hon inte gammal vår lilla Alize.
 
Min svärfar, som fick uppleva Alize.
 
Alize och allra bästa Gordon.
 
MIN UNDERBARA GORDON.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: