blixtgordon

Städag

Kategori: Allmänt

Söndag 10 Februari 2013.
 
Började dagen med att slänga en massa skräp, vi hade burkar och kartonger från vilket år vet jag inte. Men det är så lätt när man har en källare att slänga allt i. Men nu var vi duktiga Thomas och jag, slängde allt som var i källaren.
Lucy och jag åkte till Apelviken och gick en liten runda utmed havet, det var spännande men också "farligt". Sen var vår lilla stumpa trött och det blev vila medan jag tittade på skidskytte. Det går väl inte sådär väldigt bra för Sverige, men vi är ju lite bortskämda med att ta bra placeringar och medaljer.
Nu ska jag titta på om vi kan köpa en DVD att ha i sovrummet, Lucy trivs ju inte på andra våning och jag får aldrig sett mina filmer.
 

Om livet ger dig citroner, gör nån typ av fruktig juice.
                                                                  Conan O`Brian.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: