blixtgordon

Ny arbetsvecka

Kategori: Allmänt

Måndag 22 oktober 2012.
 
Ännu en ny vecka, lite lugnare på jobbet men än är inte allt sagt. började med att passa Joey ett par timmar innan mitt jobb.
Han är helt underbar den ungen, hittar på bus hela tiden (med ett leende på läpparna) man kan inte annat än skratta. Och vår underbara Alize som bara är såååååå go mot sin lillebror han blir helt överlycklig när han ser henne.
 
Nu är det där med hundvalp (ett jäkla tjöt) har fått Thomas att tänka om men han har inte bestämt sig än. Dessa valpar är blandning av new foundland och landseer, så det blir en stor vovve. Hopppas att han går med på detta för jag tror att detta är en fin hund för oss. Kräver inte massa motion och är lugn och sansad.
 
Hoppas på det bästa fortsättning följer.
 
 
 

Jag gör hela tiden saker jag inte kan göra.Det är därför jag kan göra dom.
                                                                                                               Pablo Picasso.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: