blixtgordon

Blev inte som jag ville

Kategori: Allmänt

Tisdag 30 okt 2012
 
Idag såg jag att dom valparna jag var intresserad av var bosta allihopa. Jag blir sååååå ledsen att Thomas är så förbannat envis, tänk om han kunde bestämma sig nån gång. Nu blev det inte dom jag önska mig, finns inget som kan göra mig så glad som att få köpa en hundvalp. Jag går snart i bitar av sorg, vet inte hur jag ska kunna övertala honom.
Har börjat en hundkurs idag i psykologi, lite jobbigt är det när man inte har någon egen hund att prata om. Vi skulle göra övningar på vår hund och det kan ju jag inte göra och det är sorgligt, men jag får använda min goe Agne.
 
Först när dina minnen är viktigare för dig än dina mål för framtiden-först då är du gammal.
                                                                                                                                              Nido Qubein.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: