blixtgordon

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Lördag 4 Februari 2012.

Idag blev det färd till Falkenberg för att besöka min brorsdotter Alexandra m. familj.Deras lilla dotter Sally fyllde 1 år, vad det har gått fort. Det är så roligt att träffas och det är många kramar och glada skratt. Det var Anna, Joey, mormor och jag ( morfar orkade inte följa med). Sen kom min bror Micke (Sallys stolta morfar) Kajsa, Amanda och Frida. Sally fick många presenter: lampa som var en liten björn, kläder, en stol som spelade musik och massa knappar att trycka på, trehjuling och en liten docka.

Alize var inte med, hon var på musical Jesus Christ Superstar med sin pappa och hans familj.
Nu sitter jag och tittar på TV, psst är jag en av få som inte ha sett Melodifestivalen. Jag brukar inte titta på den, tycker att det är så märkvärdigt. Tacka vet jag förr när Abba, Herreys och varför inte Lordi var med. Då var det klass på musiken.


Man är alltid så lycklig eller olycklig som man tror.
Drottning Kristina.

Sally visar sin fina lampa.


Visste är den fin lampan.

Klart att lille Joey ska vara med på bild



Lite glad tjej.


Alexandra tar hand om Joey.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: