blixtgordon

Vår lilla groda.

Kategori: Allmänt

Söndag 18 september2011.

Jag är orolig för vår lilla groda,hennes mage spökar och imorgon är det dags igen för nya prover. Hoppas ju givetvis att det inte är något allvarligt,men man tror ju alltid det värsta.
Anna och Billy fick åka iväg med henne idag igen, hon börja må illa och fick ont i magen. Ficj uppsöka toa snabbt, hon kräkte inte men diarre. Vissa läkare tar det mer allvarligt än andra, den dom träffa idag tyckte inte att hon skulle ta mer prover. Men jag säger det skulle det vara nåt medhennes njurar eftersom hon har för höga njurvärde, få det kosta vad som helst då ska hon till en speciallist. hon är så trött men morfar fick henne till att dricka två glas med saft. Sen måste hon äta mer väger alldeles för lite. Men det kommer säkert att ordna sig.

Lika orolig är jag för min dotter, som är gravid och fick order av barnmorskan att ta det lite lugnt och vila. Men som Anna sa- Hur kan jag göra det när Alize inte mår bra, måste tänka på henne i första taget. Idag såg hon så pigg ut ( Anna) magen växer, men annars syns det inte att hon är med barn. Det ska bli så himla roligt att bli mormor igen det är ju dock 10 år sen sist. Jag har handlat lite kläder, kan inte låta bli. Sen har vi slagit vad 500 kr  Anders ( vår son) och jag vad det blir. Han vill ju gärna att det blir en pojk,men jag tror att det blir en tös. Då skulle Alize bli glad. Oavsett vem som vinner ska pengarna gå till Alize, så hon kan köpa sig nåt fint.

Jag sitter nu med min nya dator, jag har blivit modern köpt mig en laptop. Den andra datorn var säkert 8.9 år gammal så det var dags.

Nu ska jag sätta mig vid TV;n och kolla lite. Men först en cigg och en kopp kaffe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: