blixtgordon

Fyyyyy vad jag fryser.

Kategori: Allmänt

Tisdag 8 november.

Började dagen med en promenix med vovven, sen blev det till att gå ner till Kusthotellet. Där träffade jag mina kära arbetskamrater, vi började med fika, sen blev det allvar med planering av framtiden. Sen blev det en god buffè och sen blev det mer snack. Avsluta med kaffe och sköna bad och bastu hääärligt.

Kom hem sen åkte Anders och jag köpte ett spel ( fattar inget av det) Call of Duty tror jag det heter, köpte också en liten julgran till Alize. Den ska hon ha på sitt rum och klä den med kulor som jag har köpt.
tycker att storasyster Alize ska få ha det. Hon ska få något fint sen när bebisen har kommit.

Nää nu ska jag ligga i soffan och bara njuuuta.

Förr måste man vara skådespelare för att bli stjärna.Nu är det precis tvärtom.
Francoise Rosary



Kommentarer


Kommentera inlägget här: