blixtgordon

Vårväder hurra hurra hurra!!!!!

Kategori: Allmänt

Söndag 13 mars 2011.

Vilket väder det har varit idag, helt underbart gick en promenad med hund, dotter och valp. Det går ju inte fort och inte långt när man har Agne med sig. Men han är ju faktiskt en liten bäbis.
Vi gick och prata Anna och jag ibland kan det vara gott att prata med mamma, jag kan trösta, uppmuntra och stötta i alla väder. Men det finns saker som jag inte kan hjälpa till med, men hon löser det själv.
Sen blev det en liten tur till mormor o ch morfar för att visa upp Agne, dom tyckte han var såååå sööööt.

Fika hemma hos oss sen skulle Anna och Agne vidare, så nu sitter jag här och skriver och sen blir det TV

Väntar med kaffe efter maten, ciggen har jag redan rökt.

Förr måste man vara skådespelare för att bli stjärna. Nu är det precis tvärtom.

Francoise Rosay.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: