blixtgordon

Nu var det väldigt längesen.

Kategori: Allmänt

Torsdag 17 juni.

Nu var det längesen jag skrev. Har varit hemma en vecka nu från SRf, det var så jäkla skoj. Man börjar redan tänka på nästa års festival. Vädret var inte det bästa men med så roliga vänner, så skiner solen alltid. Många skratt och ljuv musik, kan livet vara bättre.

Det tråkigaste var att Axl Roses tror att han är Gud Allsmäktig, kom 50 min försent. Micke och jag orka inte vänta så vi gick tillbaka till campingen.

En mycket fin minnes-stund över Dio, det var inte utan att tårarna börja komma.

Bandet jag såg:

Dundertåget.
Nazareth ( skitbra)
Sabaton
Slayer
Danzig
Aerosmith
D.A.D
Pugh Rogerfeldt
Billy Idol ( oxå skitbra)
Gary Moore
Behemoth ( väldigt häftigt band, det var Anna som drog med mig att lyssna på dom)
Bachman and Turner ( ett säkert kort)
W.A.S.P

I tisdags var det dags för skolavslutning, den blev jättebra. Death by April var huvudbandet sen var det fyra förband, tre lokala och ett från Kungsbacka och Göteborg.
Onsdag var en riktig seg dag, man var sliten efter natten det är ju mycket jobb och det tar lite tid innan vi är klara.
Alize och Anna var här på eftermiddagen vi åt pizza och jordgubbstårta. Det är obligatoriskt på skolavslutningen.
Nu har vi börjat att städa på gården inför lägrerna.

Nu ska jag kopp kaffe och en cigg.



Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort av tid.
Benjamin Franklin.


Nu kommer lite bildet från SRf















R.I.P DIO








Jaha det var denna Sweden Rock, hoppas att det blir fler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: