blixtgordon

Vila.

Kategori: Allmänt

Tisdag 20 april.

Har vilat idag, alltså ingen powerwalk. Har fått ont i höften så jag måste ta det lite lugnt, fasiken oxå.
Men jag ska försöka att gå imorgon. Men det har ju varit "korta" promenader med Gordon förstås.
Annars har det inte hänt så mycket, jobbade till klockan 6 men sen kom vår lilla goa Kajsa och hälsa på. Vi kan sitta och prata om allt, hon är så klok vår Kajsa. Men jag tyckte att det bara var jag som snacka, men jag vet att jag är en bra lyssnare.

Har köpt en ny väska idag, ny och ny jag har inte ägt nån riktig väska innan. Anna säger alltid till mig att jag ska ha väska, men jag hittar ingen som passar mig. Jag slarvar nämligen alltid bort plånbok, mobil och nycklar. Så nu har jag investerat i en väska, så jag hoppas att Anna blir nöjd.

Har druckit kaffe hela kvällen, ciggen är rökt och Gordon är kvällskissad så nu blir det lite TV-tittande.

En optimist köper en plånbok för sin sista sedel.
Anonym.





Snygg väska eller hur.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: