blixtgordon

GeKås

Kategori: Allmänt

Fredag 27 november.

Så var det dags igen att ha vassa armbågar, oömma hälsener. Just precis GeKås där var så förbannat mycket folk, men in skulle vi Anna o jag. När man kommer in så är det som en vargflock som presic har fällt sitt byte. Det är bara ylandet som saknas. Man har en hatkärlek till det stället. Jag fick köpt det jag ville men tyvärr när jag kom hem öpnna lådan med mina fina utelyktor, så var glaset sönder på alla tre. FAAAAAAN oxå nu får jag åka dit igen och då får jag säkert stå i kö.

Jaha annars var väl allt bra, vi har faktiskt riktigt trevligt Anna o jag när vi är där man får många goa skratt.

Näää en kopp kaffe nu o obligatoriska ciggen.

Vackert är allt som ses med kärlekens ögon.

C. Morgenstern

Kommentarer


Kommentera inlägget här: