blixtgordon

Första dan på jobbet.

Kategori: Allmänt

Måndag 24 augusti

Jaha då var man igång, städa, flytta om lite  det stod kvar efter vattensportslägret. Imorrn bär det av ut till havs med alla kollegerna, nja så långt ska vi inte, det blir Rödskär. Där ska vi tälta och ha lite mysigt äta kräftor och umgås. Vi brukar göra nånting tillsammans två ggr om året. problemet är att jag inte kan tälta p.g.a min onda axel, jag måste ju ligga på ett speciellt sätt. Men jag ska vara med under dagen och kvällen i alla fall.
Anna o jag ska koka kräftor på gården imorrn, ska jag vara riktigt ärlig så blir det Anna som gör det, jag är inte så haj på det.
Idag gick Thomas o jag en lång promenad med Gordon när jag kom hem från jobbet, måste gå ner dom där extra kilona som sommaren har plussat på. Men det ska väl gå bra, kunde jag ta 18 kilo på 2 mån ska jag väl klara detta. Långa promenader mindre intag så löser det sig.

Nu ska jag ta en cigg ,kaffet har jag redan druckit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: