blixtgordon

orolig dag

Kategori: Allmänt

Torsdag 27 September 2012.
 
har kört upp min mamma till sjukhuset hon ska genomgå en undersökning. Dom ska ta reda på vad det är som gör att hon får tarmvred så ofta. Hon var väldigt orolig och det är jag med, hon tror det är cancer. Vi får hoppas att det inte är det, min gamla pappa är ju också orolig. Han är 88 år och min mamma är 81 så det är inga ungdomar, men dom är hur pigga som helst och klarar sig själva.
Bara det inte är något med mamma nu, hon har alltid varit den trygga och starka som alla har gått till när det har varit bekymmer.
Våra föräldrar har alltid ställ upp för min bror och mig, visst har vi fått ta konsekvenserna av våra handlingar, men dom har alltid funnits där.
Det är som våra barn säger, vad ska vi göra när mormor går bort?
 
Nä vad ska vi göra? Livet är ju så man föds och dör, det är det enda rättvisa här i världen oavsett man är fattig eller rik.
Nu får vi ju inte tro det värsta med mamma, men visst är det oroligt nu innan beskedet kommer. Jag ska hämta min pappa sen och vi ska gemensamt åka och hämta mamma. Det blir några jobbiga timmar nu.
 
Mamma, pappa och min bror.
 
Pappa och mamma.
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: