blixtgordon

Blåsig dag

Kategori: Allmänt

Lördag 8 September 2012
Åh vad det blåser i träna idag, känner nu att det är höst på väg. Men ingen blåst kan hindra mig från att åka och titta på vår lilla groda, när hon ska tävla. Tävlingen ägde rum på Olsegården det var en clearround. Hon klara första 40 cm högt, men sen vad hon tvungen att göra en volt. Hon tappade ena stigbygeln och då fick hon fyra fel, för man får inte volta när man är ute på hinderbanan. Hon var lite besviken, men hon har så höga krav på sig.
 
Men nu sitter jag i soffan, med katten vid min sida. Det låter väl skönt och mysigt, men jag saknar min kära Gordon så lite mer mysigt kunde det har varit.
 
Jag saknar dig så mycke Gordon.
 

Ingenting försummar vi så ofta och oåterkalleligt som det tillfälle som erbjuds oss varje dag.
                                                                                                                Marie von Ebner-Eschenbach.
                                                                                                      
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: