blixtgordon

Varför gör det så ont fortfarande.

Kategori: Allmänt

Fredag 10 Augusti 2012.

Varför gör det så ont fortfarande, när jag tänker på Gordon?
Kan det vara för att Thomas vill inte ha någon mer hund, han tycker det är "jobbigt " med en valp. Jag tycker att det är ett roligt arbete att fostra en valp, prägla den efter dig.
Jag tänker inte ersätta Gordon med någon annan hund, men att vara utan hund är som att leva ett annat liv. Jag är van vid att vara ute och gå, både mornar och kvällar.

Vi bor så att det skulle vara olagligt att inte ha hund.
Därför saknar jag Gordon så fruktansvärt, eftersom han var den sista hunden, vet inte hur det kommer att bli. Tänk att resten av livet, gå och önska att du hade en hund igen.

Tror inte att det går att övertala Thomas, men jag kommer inte att bli en rolig människa att leva med då.
Varje gång jag tänker på min Gordon kommer tårarna, nu har det gått en vecka och jag vill bara ha hem honom.
Vill att han ska vara hos oss, så vi är tillsammans, jag förstår att vissa människor tycker att jag är barnslig som sörjer min hund på detta viset.

Dom som tycker så, har aldrig haft något djur.



Detta är sista kortet taget den 2 augusti vid 11-tiden, på nåt sätt visste jag om att han inte skulle få följa med mig hem.
Åhhhh Gordon vad du gett mig och övriga familjen många härliga minnen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: