blixtgordon

Hoho våren är du på väg?

Kategori: Allmänt

Tisdag 9 mars.

Tyckte att jag fick lite vårkänslor idag, fåglarna kvittrade, solen värmde vaf kan man mer begära.
Har varit hemma från jobbet idag, fick gå hem igår har varit så förkyld. Men med Alvedon och ompyssling så är jag klar för att köra igång imorrn.

Att jag känner mig så glad, beror nog på att min dotter äntligen har fattat att hon ska bromsa lite. Hon är igång från morgon till kväll jobbar, kör sin dotter till dans och ridning. Städar och bakar och pysslar om sitt hem, men nu har hon bestämt sig för att varva ner och se positivt på livet. Hon har en underbar liten familj som hon ska vara rädd om. Det var längesen hon hade det så här bra så nu ska hon bara njuta.

Ibland räcker det att solen tittar fram, så ser man ljusare på allt.
Annars är det som vanligt med vår familj, Anders är forfarande utan jobb, han söker och söker men det är inte lätt. Men som han säger det ordnar sig.

Nu ska jag ha en kopp kaffe ciggen har jag redan rökt upp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: