blixtgordon

Kultur

Kategori: Allmänt

Tisdag 11 augusti


Idag var Alize och jag på Fästningen och tittade, givetvis tittade vi på Bockstensmannen det var extra spännande för vi har ju varit där dom hittade honom. Sen guidade Alize mig på Özti-utställningen, hon hade varit där med sin pappa. Hon fick prova lite kläder och vi tog kort och skickade till mamma, hon ville skicka till pappa oxå men jag har inte hans mail-adress.

Vi har så mysigt när vi går så där och pratar, man behöver inte hålla på och leka med ett barn hela tiden utan ibland vill dom bara prata.

Sen åkte vi hem till morfar och åt middag på menyn stod det rådjursbiffar och god sås till, efterrätt lite onyttiga kakor( det är gott)

På kvällen åkte min bror och jag ut till våra föräldrar i stugan och hjälpte dom att köra in skräp till dumpen. Åkte om Trönninge för Anna och Billys gamla TV har gått sönder, så vi tog med den oxå Sen kom Kennet och ville ha slängt mer skräp. Vi skrattade och sa att hit våga vi inte åka nån mer gång .här får man bara jobb.
Sen var det dusch när man kom hem luktade nästan som Dumpen

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg


Alize finkläddAlize är finklädd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: