blixtgordon

Oj oj oj

Kategori: Allmänt

 
 
Tisdag 5 Mars 2013.
 
Nu var det ett tag sen igen, ibland är det bara så att jag inte hinner skriva. Fick ett meddelande på datorn om att någon har samma IP-adress som jag, blir lite orolig för jag kan ju inget om datorer. Jag hoppas att inget allvarligt händer.
Dagarna rullar på, tycker bara att det är mån eller fre, men tyvärr går helgerna lika fort.
Dagarna med Lucy går bra visst är hon busig, men bara hon tappar sina mjölktänder så är allt frid och fröjd.
Tycker att hon växer för var dag som går.
Detta är lycka att ha hund igen, alla kan nog inte fatta hur bra jag mår nu när Lucy har kommit in i mitt liv.
Varje dag händer det nya saker både roliga och mindre roliga, men hon är ju bara 16 v (imorgon)
 
Ska lägga upp några bilder på henne här.
 
 

Låt aldrig någonsin någon komma till dig utan att lämna dig bättre och gladare.
                                                                                           Moder Theresa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: