blixtgordon

Fullt ös medvetslös.

Kategori: Allmänt

Torsdag 24 Januari 2013.
 
Ja nu är livet annorlunda, uppe ett par gånger varje natt och ut i kylan hoppas på att det både kissas och bajsas. Morgonen börjar vi kl 05:00 ut igen och sen är det bus och spring, har man sovit några timmar så vad då klart man ska leka. Sen är det bara pang ner på mattan och sova, det är snabba kast mellan fullt ös och sömn.
Igår var Anna,Billy,Alize och lille Joey här och hälsa på då blev det mer lek. Alize hon ska hjälpa till med Lucy imorgon när hon kommer och Joey tyckte det va jätteroligt att ha dragkamp med Lucy.
Visst är det mycket jobb med en hundvalp, men glädjen över att ha den lille krabaten överväger allt.
Nu känner jag mig hel igen, när Lucy och jag går förbi platsen där Gordon ligger begravd, så kommer det en tår ibland för det är inte utan att jag saknar min vän. Men nu måste livet gå vidare och nu får man lägga all kärlek på Lucy. Men dom roliga minnena kan ju ingen ta ifrån mig.
 
 
En stund av vila, men bara en liten stund.
Vad tog valpen vägen????
 
Där ihop med ett annat litet yrväder.
 
Gör det du kan, med det du har, där du är.
                                                     Theodore Roosevelt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: